SSS

Özel Okullar Derneği IT Komisyonu olarak, 7.’sini düzenlediğimiz “ETP: Eğitim Teknolojileri Konferansı” 21 Mart 2020 Cumartesi günü İstanbul Gelişim Üniversitesinde gerçekleşecektir.
İletişim Bilgileri:
İstanbul Gelişim Üniversitesi
Adres: E-5 Yanyol No:259 Avcılar / İstanbul
Telefon: 0212 422 70 00
Faks: 0212 422 74 01
Google destekli büyük harita için tıklayınız.

Tüm resmi ve özel okul öğretmenleri ile öğretmen adayları konferansa davetlidir.
Tüm resmi, özel okul ile üniversite öğretmen ve öğrencileri ve öğretmen adayları konferansta sunum yapabilir.
ETP20 Konferansına katılım ücreti 60 TL ‘dir.
Evet, sunumu onaylanan ve gerçekleştirenler kişi başı 60 TL katılım ücreti ödeyeceklerdir. Bir sunum en fazla iki kişi tarafından yapılabilmektedir. Sunumu onaylanmayan kişiler izleyici olarak katılabilir yada ücret iadesi talep edebilir.
Konferans tarihinden 10 gün öncesine kadar iptal ve iade işlemi yapılabilmektedir. Konu ile ilgili olarak iletişim sayfamızdaki formu doldurduğunuzda, kontrol sonrası iade için sizinle iletişime geçilecektir.
Faturanız kayıt sırasında beyan ettiğiniz adrese kargo ile gönderilecektir. Postadan kaynaklanan sorunlar nedeniyle elinize ulaşmaması durumunda lütfen iletişim sayfamız aracılığı ile bilgi veriniz.
21 Mart 2020 Saat 08:30' kadar izleyici kayıtları devam etmektedir.
4 Mart 2020 tarihine kadar sunum yapmak için başvuru yapılabilir.
Evet, yapabilirsiniz. Başvuruda bulunduğunuz her sunum değerlendirilerek sizlere dönüş yapılacaktır.
Evet, öğretmenlerin ve aday öğrencilerin okullarından onay almaları gerekmektedir. Ayrıca, sunum yapacak K12 öğrencilerin ailelerinden izin belgesi almaları gerekmektedir.
Başvuru sonuçları sunum başvuruları tamamlandıktan sonra incelenerek sunum sahibine mail ile bildirilecek ve sitemizde yayınlanacaktır.
Sunum yapılacak sınıflarda dizüstü bilgisayar (Windows), HDMI girişli projeksiyon ve internet bağlantısı olacaktır. Kişisel bilgisayarını kullanacak olan konuşmacıların gerekli HDMI bağlantı adaptörlerini ve diğer ekipmanları kendilerinin getirmeleri gerekmektedir. Bilgisayarlarda Microsoft Office kurulu durumdadır.
Konferansa katılan izleyicilerin tümüne konferanstan sonra mail ile dijital olarak “Katılımcı Belgesi” gönderilmektedir.
Konferansta sunum yapan öğretmen ve öğrencilere konferanstan sonra mail ile dijital “Teşekkür Belgesi” gönderilmektedir.
Okulda uygulama yapan bir öğretmen tarafından sunum başvurusu yapılabilir. Sunum gerçekleştirilirken firma yetkilisi sunum yapana destek verebilir.
Evet, Konferans günü sunum yapılacak olan salonlarda ETP20 adıyla kablosuz internet hizmeti sunulacaktır.
Tüm gün yapılacak olan ikramlar ücretsizdir.
Evet, öğlen yemeği sunulacaktır. Bunun yanında gün boyu çay ve su olacaktır.

İptal ve iade işlemlerinin gerçekleşebilmesi için etp@etp.org.tr adresine ödeme yaptığınız kredi kartının son 6 hanesi ile birlikte açıklamalı mail göndermeniz halinde iptal ve iade talebiniz işleme alınacaktır.

!! Sempozyuma 10 gün kala iptal ve iade işlemleri yapılmamaktadır.

etp@etp.org.tr adresine mail atabilirsiniz.