Sıkça Sorulan Sorular
Eğitim teknolojinin iyi örneklerinin paylaşılması, eğitim teknolojilerini derslerinde kullanmak isteyen öğretmenler için farklı projeleri görmeleri ve meslektaşları ile tanışması amaçlanmaktadır.

Özel Okullar Derneği IT Komisyonu olarak, 5.’sini düzenlediğimiz “ETP: Eğitim Teknolojileri Konferansı” 24 Mart 2018 Cumartesi günü İstanbul Kültür Üniversitesi - Ataköy Yerleşkesinde gerçekleşecektir.
İletişim Bilgileri:
İstanbul Kültür Üniversitesi - Ataköy Yerleşkesi
E5 Karayolu üzeri Bakırköy 34158 İstanbul
Google destekli harita için tıklayınız.

Tüm devlet, özel okul öğretmenleri ve öğretmen adayları konferansa davetlidir.
Tüm devlet, özel okul ile üniversite öğretmen ve öğrencileri ve öğretmen adayları konferansta sunum yapabilir.
ETP18 Konferansına katılım ücreti 60 TL ‘dir.
Hayır, sunumu onaylanan ve gerçekleştirenler herhangi bir ücret ödemeyeceklerdir. Bir sunum en fazla iki kişi tarafından yapılabilmektedir.
Konu ile ilgili olarak iletişim sayfamızdaki formu doldurduğunuzda, kontrol sonrası iade için sizinle iletişime geçilecektir.
Faturanız kayıt sırasında beyan ettiğiniz adrese e posta ile gönderilecektir. Postadan kaynaklanan sorunlar nedeniyle elinize ulaşmaması durumunda lütfen iletişim sayfamız aracılığı ile bilgi veriniz.
19 Mart 2018 tarihine kadar izleyici kayıtları devam etmektedir.
23 Şubat 2018 tarihine kadar sunum yapmak için başvuru yapılabilir.
Evet, yapabilirsiniz. Başvuruda bulunduğunuz her sunum değerlendirilerek sizlere dönüş yapılacaktır.
Evet, öğretmenlerin ve aday öğrencilerin okullarından onay almaları gerekmektedir. Ayrıca, sunum yapacak K12 öğrencilerin ailelerinden izin belgesi almaları gerekmektedir.
Başvuru sonuçları sunum başvuruları tamamlandıktan sonra incelenerek sunum sahibine mail ile bildirilecek ve sitemizde yayınlanacaktır.
Sunum yapılacak sınıflarda masaüstü bilgisayar (Windows), HDMI girişli projeksiyon ve internet bağlantısı olacaktır. Kişisel bilgisayarını kullanacak olan konuşmacıların gerekli HDMI bağlantı adaptörlerini ve diğer ekipmanları kendilerinin getirmeleri gerekmektedir. Bilgisayarlarda Microsoft Office kurulu durumdadır.
Konferansa katılan izleyicilerin tümüne konferanstan sonra mail ile dijital olarak “Katılımcı Belgesi” gönderilmektedir.
Konferansta sunum yapan öğretmen ve öğrencilere konferanstan sonra mail ile dijital “Teşekkür Belgesi” gönderilmektedir.
Okulda uygulama yapan bir öğretmen tarafından sunum başvurusu yapılabilir. Sunum gerçekleştirilirken firma yetkilisi sunum yapana destek verebilir.
Evet, Konferans günü sunum yapılacak olan salonlarda kablosuz internet hizmeti olacaktır.
Tüm gün yapılacak olan ikramlar ve öğle yemeği ücretsizdir.

İptal ve iade işlemlerinin gerçekleşebilmesi için etp@etp.org.tr adresine ödeme yaptığınız kredi kartının son 6 hanesi ile birlikte açıklamalı mail göndermeniz halinde iptal ve iade talebiniz işleme alınacaktır.

!! Sempozyuma 10 gün kala iptal ve iade işlemleri yapılmamaktadır.

İstiklal Cd. Odakule İş Merkezi No:142 Beyoğlu / İSTANBUL
Tel : 0212 249 00 00 / Faks : 0212 249 00 10
Web : www.tozok.org.tr
E-Posta: info@tozok.org.tr
#ETP18
@etpistanbul
Egitim Teknolojileri Platformu
#etp18